eerotika

Sunday, March 25, 2007

Jeho prsty zvolna narážely na moji druhou dirku, která pod tím tlakem povolovala.
Dostal se dovnitř a pomalu mne otvíral, přičemž mne neustále šoustal.
Byla jsem opět v transu a mé prudké dýchání a steny ho provokovaly čím dál tím víc.
Zarážel do mne svůj klacek a já se stále víc prohýbala abych ho měla co nejhlouběji.
Šoustal prsty i moji prdelku a občas jsem cítila, jak se uvnitř navzájem dotýká.
Vyjel však z mé kundičky a svůj obří penis nasadil k mé druhé dirce, která už byla rovněž rozevřená.
Pronikal dovnitř a já pochopila proč chtěl ochranu.
Dělala jsem to tak jen několikrát a nikdy mi to moc nedalo.
Ale teď, snad tou jeho velikostí, to bylo něco úplně jiného. Jeho ruce si mne přidržovaly jak velké kleště a on se zasouval stále hlouběji.
Byla jsem téměř na vrcholu a zmítala se v jeho rukou.
Narazil mne na sebe a stále se zrychlujícím tempem mne začal souložit.
Zřejmě to tak měl nejraději, protože na mne začal najednou volat:
"Tak, pojď, chceš ještě... "
"Ano, ještě, víc... ještě hloub... znič mne... ne, to bolí... ještě, vem si mne..." vyrážela jsem ze sebe.
Zřejmě se však stačil ovládat a náhle ho prudce vytáhl a strhl z něj ochranu. Rychle mne trochu nadzvedl a zarazil mi penis do mé kundičky.
Bylo to nečekané.