eerotika

Monday, March 26, 2007

Můj sten se rozlehl pokojem a vzápětí jsem cítila jak proud mé šťávy vytryskl proti jeho potěšení.
Teď mne doslova zběsile mrdal a spěl ke svému dalšímu vrcholu.
Byla už jsem úplně zničená a ani moc nevnímala, jak po několika rychlých přiraženích do mne pouští svoje semeno.
Oba jsme se chvěli vzrušením. Když se ze mne uvolnil, zůstala jsem těžce ležet.
Ale on si mne zřejmě chtěl vychutnat, a proto si klekl přede mne a řekl:
"Vidíš jak jsi ho unavila, ani se chudáček neumyje sám. Očisti ho trochu... " a vzal moji hlavu do rukou a přiměl mne, abych si ho dala do pusy.
Jemně jsem mu ho olízala, ale potom už viděl, že nemám na víc sílu.
Nechal mne ležet a vytratil se z pokoje.
Slyšela jsem, jak se chvilku cachtá v koupelně a potom se objevil ve dveřích a v ruce nesl dorty.
Usmíval se.
"Šlehačky snad bylo dost, ale tohle bychom neměli nechat zkazit." řekl a nabídl mi.
Sedla jsem si, opřela se zády o stěnu a s chutí si vzala zákusek.
Napůl sedě, napůl leže jsme se krmili a on mne přitom jemně hladil.
Bylo mi strašně dobře, jen jsem se cítila moc unavená. Když zmizel poslední zákusek, chtěl odejít.
"Nechoď ještě, je pořád dost času, je mi s tebou dobře." lákala jsem ho.
"Ale jenom chvilku. A necháme tu tvou pičku odpočívat. Teď jí už nebudem ubližovat." odpověděl.
"Dobře, ale ten tvůj zločinec by měl dostat nějaký trest, že mne tak zničil... " podotkla jsem a šibalsky se na něj podívala.