eerotika

Wednesday, March 28, 2007

Smilník od naproti

Potkala jsem ho v metru. Hledala jsem tu dobu někoho k sobě a on byl zrovna můj typ. O dost starší a zřejmě zkušený.
Začal po mně pokukovat a já mu ty jeho pohledy vracela.
Bylo jasné, že se mu opravdu líbím a pohled na moje ňadra, deroucí se z jemné látky ven ho asi vzrušoval, protože se mu v kalhotách začala dělat boule.
Oba jsme vystoupili na Kačerově a zůstali stát na stanici autobusů.
Už se na mne díval zcela nezakrytě a já jen čekala, kdy mne osloví. Kolem nebyl nikdo a tak se osmělil, přistoupil ke mně a povídá:
"Slečno, promiňte, možná že teď dostanu pár facek, ale musím vám říct, že máte kouzelný kozy. Alespoň co vidím."
"Můžete vidět i o dost víc... " odpověděla jsem, abych ho vydráždila.
Zřejmě nečekal takovou reakci a trochu zaváhal.
"Ne, nemyslete si, že jsem nějaká štětka, jen jsem zvyklá si vybírat sama a vy se mi docela pozdáváte." dodala jsem na vysvětlenou.
Zálibně se pousmál.
"Takže moderní se vším všudy ? Jenže zrovna vás nemám kam pozvat." řekl a čekal na moji odpověď.
"Co kdybych vás pozvala já. Stejně vidím, že máme kus cesty společný. Souhlas ?" řekla jsem a z mého pohledu musel poznat, že s ním chci strávit část dne a ne povídáním. Kývl na souhlas a když přijel autobus, nastoupili jsme už jako známí. Po třech stanicích jsme byli u cíle.
Vešli jsme do domu a počkali na výtah. Ve výtahu mne objal a začal líbat.
Vyšla jsem mu vstříc a jazykem dráždila jeho ústní dutinu.
Cítila jsem jeho ruku jemně položenou na prsu a chtěla jsem, aby mne dal znát svoji mužnost.
"Zmáčkni mne víc, mám ráda, když to až bolí." prozrazovala jsem mu své záliby.
Reagoval tak, že jsem až vyjekla.
Výtah zastavil a já otevřela byt. Vklouzli jsme do předsíně a chtěla jsem třeba nejdřív udělat kávu a tak, ale nenechal mne.
Sehnul se, prudkým pohybem uchopil lem šatů a stáhl mi je přes hlavu dolů.
Mám ráda, když mne muž miluje tvrdě a nesmlouvavě a poznala jsem, že on chce být v našem vztahu pánem.