eerotika

Sunday, April 01, 2007

doslova jsem kňourala

a svíjela se pod ním.
Dostalo se mi odpovědi tím, že mne otočil na kolena a svůj buchar mi začal zasouvat pomalu do mé jeskyňky.
Kroutila jsem se a snažila se na něj narazit, ale držel mne za zadek a zřejmě si vychutnával svůj pocit vítězství nade mnou.
Trvalo to však jenom chvilku.
Náhle do mne opět prudce zajel a jeho ruce sevřely mé boky.
Netrvalo dlouho a byla jsem hotová.
Z mých úst se linulo blažené sténání a všechna energie mého těla jako by se soustředila do mého klína a tryskala z něho někam ven.
Unaveně jsem padla na lokty a vystavila mu tak naplno své pozadí.
Vzápětí jsem ucítila jeho ruku na mé prdelce.
Prstem pronikal do mé druhé dirky.
"Ne, to ne, to nechci... " prosila jsem a snažila se vymanit.
"Ale ano, to víš, že ano... " nedal nic na mé prosby.
Pomalu mne stále šoustal, jednou rukou mne přidržoval, abych mu nemohla uniknout a druhou stále rozšiřoval a vlhčil moji prdelku.
Bála jsem se a doopravdy začala plakat.
Ani na toto nepřistoupil.
Vyndal svůj penis z mé rozpálené kundičky a nasadil jej k prdelce.
Celá jsem se třásla když mi ho tam začal zasouvat.
Připadalo mi, že mne roztrhne, bolelo to, ale zároveň mne to silně vzrušovalo.
Cítila jsem ho hluboko ve střevech, když zajel až na konec.
Zvedl mne, lokty mi ruce přitáhl ke svému tělu a oběma rukama mi hladil a promačkával moje prsy.
Nemohla jsem vůbec nic dělat a oddala se sladké bezmoci.
Po chvíli mne pustil zase na kolena a drže mne za boky začal mne souložit do prdelky. Sjížděl mne stále rychleji a mé sténání se mísilo s jeho vzdechy teď čím víc silnějšími.
Přidržoval se jednou rukou a druhou mi opět vklouzl zepředu do kundičky.
Účinek na sebe nenechal dlouho čekat a tentokrát jsme se sešli ve svých vyvrcholeních.
Moje milostná šťáva tryskala na jeho ruku, zatímco jeho sperma mne v mohutných výronech plnilo zevnitř. Padli jsme vyčerpáním na postel a zůstali ležet.
Zatímco já ležela a vzpamatovávala se z toho ještě několik minut, on se za chvilku ze mne uvolnil a odešel se umýt.