eerotika

Monday, April 02, 2007

soused

Vrátil se osprchovaný a zřejmě spokojený sám se sebou.
"Tak jak, sousedko ?" zeptal se potměšile.
"Jaká sousedka ?" nechápala jsem a byla zároveň trochu rozmrzelá z toho, že zřejmě chce odejít.
"Tak. Já tě už totiž týden sleduji z okna z toho baráku naproti. Nastěhovali jsme se tam před prázdninami." začal se smát.
"Ty jsi ale prevít. Takže jsi si mne už předem vyhlédl co ?"
odpověděla jsem mu.
Dostal mne.
Ale vlastně vždyť jsem to sama chtěla.
A bude po ruce.
Vstala jsem a chtěla ho jako by uhodit.
Chytil mne však za ruku a otočil zády k sobě.
"Nezlob nebo... " a zajel mi prsty do kundičky.
"Ne, už opravdu ne, už jsem hodná." rychle jsem řekla, aby mne nechal alespoň chvilku odpočinout.
"Tak dobře. Ale teď se vykoupej a odpočiň si. Večer totiž přijdu znovu. A budeš poslušná holčička." více méně mi to přikázal.
Oblékl se a potom mne ponechal mému osudu.
Ani jsem mu nevěřila, že mluví pravdu, ale přece jen jsem se na večer připravila.