eerotika

Wednesday, April 11, 2007

"A teď jí to udělej co nejlíp. Já se budu dívat... " řekl její přítel na mou adresu a sedl si do křesla vedle letiště. Zadíval jsem se do jejích očí a někde v hloubce uviděl potřebu něhy.
Sklonil jsem se k ní a začal líbat její ňadra a jazykem objížděl temné bradavky.
Vzdychla a začala mne hladit po vlasech.
Sjel jsem rukou do jejího klína a našel její poštěváček, který se tyčil roztoužením do výše.
Pomalu jsem si s ním začal hrát, nepřestávaje ji líbat.
Její bříško se ke mně začalo pomalu zdvihat ve vlnách a tak jsem prsty vklouzl do její kundičky.
Pohyboval jsem se v ní třema prsty a palcem jsem neustále dráždil poštěváček.
Tiskla mi hlavu k prsům a prudce dýchala.
Šoustal jsem jí prsty a zajel jsem malíčkem do její druhé dirky, takže jsem jí zpracovával vše co nabízela.
Tichounce začala kňučet a její klín se ve vlnách vzpínal proti mé ruce.
Přesunul jsem se mezi její kolena, šoustal jí jednou rukou, druhou jsem jí objal kolem krku a začal líbat.
Přitiskla se ke mně celá a tak jsem jí přestal dělat rukou a vláčně do ní zajel svým bucharem.
Vzdychla a objala mne koleny.
Pomalu a beze spěchu jsem tu nádhernou holku mrdal před očima jejího přítele.
Díval se na nás a zřejmě ho to rozparádilo, protože se pohodlně posadil a začal si honit ocas.
Zrychlil jsem tempo a její vzdechy byly stále silnější.
Uvolnil jsem se z jejího objetí, nadzvednul ji trochu rukama a dal jsem si její nohy na ramena.
Měl jsem tak možnost vidět, jak do ní zajíždím a to mně rozvášnilo.
Napichoval jsem ji teď opět co nejprudčeji a ona sténala a vzdychala, zmítala se pode mnou jako šílená.