eerotika

Saturday, April 07, 2007

Byla zřejmě hladová,

protože si ho tam zastrčila skoro celého a já cítil její jazyk, který klouzal a objížděl můj žalud.
Rozpálila mne a já si na ni sedl obkročmo a pral jí ho do pusy jak to jen šlo.
Sténala pode mnou, protože jí její partner sjížděl jazykem poštěváček a jeskyňku.
Šoustal jsem jí stále prudčeji a ona mi rukou zároveň mnula koule.
Měla mne brzy a já začal do těch sténajících úst vystřikovat své první číslo.
Mé semeno jí teklo po rtech a já si její hlavu tisknul do klína, abych ho do ní co nejvíc zarazil.
Potom jsem padl vedle ní.
Parťák ji mezitím začal šoustat.
Sedl si obkročmo na jedno její stehno a druhou její nohu si zvedl do výšky k ramenu.
Jeho klacek do ní krásně zajížděl a mně se tak udělalo místo k tomu, abych se mohl připojit s laskáním. Začali jsme se líbat a já přitom masíroval její krásná prsa. Mnul jsem její bradavky a naše jazyky se splétaly do sebe.
Za chvilku mi už zase stál a já se hodlal opět zapojit. Odpoutal jsem se od ní a vida, že její přítel chce změnit polohu, řekl jsem jí:
"Jdi na něj. Dělej ho na koníčka." Překulili se a já si klekl za ní.
Viděl jsem jak jeho ocas nádherně naráží do její svatyně, ze které vytékala její milostná šťáva.
Využil jsem toho a začal jí rukou dráždit konečník, smáčeje si prsty na kraji její kundičky.
Byla v předklonu, líbala se s ním a její prdelka mne lákala k potěšení.
Sevřel jsem její boky a klekl si co nejblíže za ní.
Pochopil a na chvíli přestal přirážet.