eerotika

Tuesday, April 10, 2007

Jí to však trochu rozladilo a zasténala:

"Pojď už taky... vezměte si mne oba... ale rychle... "
Jeho ocas v ní byl krásně zabořený a tak jsem svůj nasadil k její mokré prdelce a začal se na ní tlačit.
Sténala a vzdychala a po chvilce se mi podařilo se do ní dostat. Zajel jsem co nejhlouběji a začal se v ní pohybovat. Přidal se a sladil se se mnou.
Znovu ji začal líbat a já jí zezadu masíroval ta její krásná prsa.
Zmítala se mezi námi a my do ní tvrdě prali své ocasy.
"Klu... ci, to je ú... žasný, už budu... hotová... prosím... víc... zničte mě... " sténala a my se činili jak mohli. Celá se chvěla a my se rovněž dostávali k vyvrcholení.
Náhle jsem cítil jak parťák prudce přirazil a přestal.
Zaregistroval jsem jeho výstřiky.
Začala slastí křičet a tak jsem uchopil její boky a tvrdě ponořil svůj klacek do její dirky až po kořen.
Vzepjala se, prohnula jako kočka a z jejích rtů se ozval pronikavý sten.
Cítil jsem jak její šťáva nám oběma vytéká do klína a ještě několika přírazy do ní jsem se udělal také.
Stále spojeni jsme se všichni tři skulili na prostěradla.
Oddychovali jsme a vychutnávali pocity vzájemného dobytí.
Potom jsme se oddělili a společně jsme se šli vysprchovat.
Dováděli jsme přitom jak malá děcka a škádlili se na citlivých místech, abychom zůstali při chuti.
Když jsme se té hry nabažili, uvítala nás opět ložnice.