eerotika

Monday, April 16, 2007

Její přítel to nevydržel a přešel k nám.

Vložil jí svůj klacek do ruky a ona si ho okamžitě dala do pusy a začala na něm pracovat.
Za chvíli byl hotov a jeho semeno skrápělo její obličej vypjatý vzrušením.
Cítil jsem, že oba dojdeme k vrcholu asi společně.
Tvrdě jsem jí mrdal, její nohy opřené v ramenou.
Byla už téměř hotová a mezi jejími výkřiky jsem vždy znovu a znovu přirážel.
Její křik mne vzrušoval na nejvyšší mez.
Náhle jsem pocítil, že jsem na konci.
I ona to poznala a mohutným přírazem dokončila naše milostné trápení.
Její sekret se ve vlnách míchal se semenem a já vyčerpán klesl na její rameno.
Chvilku jsme tak leželi a ani nevnímali jejího přítele stojícího nad námi.
Bylo to nádherné a oba jsme ten pocit vychutnávali. Potom jsem se uvolnil a šel do koupelny.
Její přítel odešel udělat kávu a já vychutnávaje proud dopadající vody ze sprchy, přemýšlel o ní.
Ani jsem nezaslechl otevírání dveří. Až když dotkla mých ramen, poznal jsem, že přišla.
"Přijď zítra večer... budu sama... " tiše řekla a její oči byly nanejvýš výmluvné. Kývl jsem a za ní se opět zavřely dveře.
Utřel jsem se, oblékl a vypil s nimi kávu.
Šla se mnou ke dveřím a poslední, co jsem z ní uviděl, byl dlouhý pohled jejích mrdavých očí, který mi jasně dával najevo, že své pozvání myslí vážně.
To bylo před týdnem. Jeho jsem od té doby neviděl. S Irenou se vidím denně.