eerotika

Wednesday, April 18, 2007

Prvnička

"Víš, chtěla bych se s Tebou milovat. Holky říkají, že spolu chodíme a přitom nic. A já si to myslím také." oči i ústa šestnáctileté Věrky vyjadřovaly touhu.
"A opravdu to chceš ? Je ti osmnáct, mně pětadvacet. Vidíme se jenom o prázdninách." trochu jsem jí to rozmlouval, i když jsem o tom už také uvažoval.
"Ne, chci to. A chci abys to byl ty. Bude to poprvé... " Byla rudá studem, ale kamarádky jí dostatečně vyhecovaly.
"Dobře, takže odpoledne na našem místě. Ve čtyři." uzavřel jsem naše letmé dopolední setkání.
Odpoledne bylo krásné léto a Věrka tam byla. Kolem stromy a keře, zastrčené místečko pouze pro nás, s krásným výhledem do kraje.
Vzala z domova deku a její štíhlé skoro dětské tělo působilo vyzývavě.
Pod pánskou košilí se dmula pevná mladá prsa.
Přisedl jsem k ní a začal ji hladit a líbat. Jemně a něžně, aby se snad nerozmyslela.
Poddala se jako vždy, když jsme se tu mazlili.
Neváhal jsem a začal jí rozepínat košili.
Objala mne kolem krku a já hladil její kozy s pevnými bradavkami.
Stáhl jsem jí košili úplně a moje ruka sjela k jejímu pasu. Trochu zaváhala a tak jsem si stáhl tričko i já.