eerotika

Sunday, April 22, 2007

Kmital jsem mezi jejími závojíčky a podle jejích stenů jsem poznal, že mám vyhráno.
Držela se mého potěšení a líbala ho.
Vymanil jsem se z toho sevření a klekl si mezi její kolena, která se již rozevřela.
Podepřel jsem její dívčí tělo rukou a nadzvedl, abych se pohodlně dostal k její svatyni.
Jazykem jsem stále dráždil poštěváček a prsty se pomalu prodíral přes malý otvor do její jeskyňky. Postupně jsem jej stále víc rozšiřoval a vnikal do ní hlouběji a hlouběji.
Zmítala se čím dál tím víc, a letmým pohledem jsem zahlédl její rozevřená ústa lapající po dechu. Konečně byla připravená.
Její bříško se začalo vzdouvat proti mé ruce a celá se chvěla.
Nadzvedl jsem ji oběma rukama ke svému klínu a pomalu do ní začal zasouvat svůj ocas.
Začala křičet a kousat se do rtů.
Už nešlo přestat.