eerotika

Sunday, April 29, 2007

Začala trochu rychleji dýchat

a tak jsem jí zajel zase mezi nohy.
Už se nebránila, naopak, měla je mírně roztažené a očekávala, jak jí to zase pěkně udělám. Moje prsty vnikly mezi závojíčky a zastavily se až na kraji jejího milostného otvůrku.
Pomalu jsem do ní vnikal třema prsty a kroužil jimi po stěnách její kundičky.
Byla hotová takřka hned.
Její slastné sténání a křeče jejího mladého těla mne silně vzrušily.
Otočil jsem ji na břicho a šoustal jí rukou zezadu.
Druhou jsem zároveň masíroval její malé půlky a prdelku, protže jsem doufal, že jí načnu i v těch pro někoho zakázaných místech.
Klečela, ale spíš visela na mé ruce.
Už jsem to nevydržel a prudce jsem vrazil svůj ocas do její ještě téměř panenské svatyňky.
Její výkřik mi byl odpovědí. Vzápětí jsem ucítil její proud vytékající na můj pytel, který byl naběhlý k prasknutí.