eerotika

Thursday, April 26, 2007

Zajel jsem

do její zvlhlé kundičky a padl na ní.
Okamžitě mne objala kolem krku a její útlé paže mne sevřely do kleští.
Pomalu jsem jí šoustal a stále zvyšoval tempo.
Do uší mi zněly její steny a já přestal brát ohled na její, teď již bývalé panenství. Rval jsem do ní svůj ocas jak to jen šlo.
Náhle mne její nohy objaly kolem boků, prudce se ke mně přitiskla a pronikavý výkřik se mi rozezněl do uší.
Cítil jsem její šťávu ve svém klíně a několikrát jsem ještě prudce přirazil a došel rovněž k vyvrcholení.
Do jejího bříška vystřikovaly proudy mého spermatu a já vyčerpán klesl na její rameno.
Chvíli jsme tak leželi a nechávali doznít její první milování.
Lehce jsem jí přitom mnul bradavku a ona mi rukou projížděla ve vlasech.
Zvedl jsem se na lokti a tázavě se na ní podíval.
"Tak bolelo to ?" zeptal jsem se.
"Trochu. Ale tak nějak hezky." odpověděla a její oči se na mne šibalsky usmály.
"Můžeme to dělat ještě jednou... mně se to moc líbilo... "
ozvalo se potom z jejích úst.
Čekal jsem to.
Začal jsem ji líbat a jazykem zajíždět do úst.
Opětovala to a naše rty se vpíjely do sebe.
Přitom jsem rukou laskal její prs.