eerotika

Sunday, May 06, 2007

Tady ne... zarazila mne.

" ...bydlím kousek odtud u tety."
Za pět minut, v předsíni vinohradského činžáku se mi už sama pověsila kolem krku, a já z ní rychle stahoval šaty. Byli jsme jak vyhladovělí a nenasytně jsme se přitom líbali. Její jazyk mi pronikal mezi zuby a laskal moji ústní dutinu tak, že mne dokonale vydráždila.
Najednou se vytrhla a zmizela kdesi v hloubi bytu.
Bleskově jsem ji následoval a našel ji v jejím pokoji.
Ležela na posteli a čekala na mně.
Přilehl jsem k ní a chtěl ji dál dráždit, ale zastavila mne. "Mazlení až potom, teď chci tebe. Vezmi si mne rovnou... "
Nenechal jsem se pobízet a když vzala můj klacek do ruky a začala si ho sama dávat do své jeskyňky zajel jsem do ní. Sevřela mne koleny kolem boků a já se v ní začal nejprve pomalu, potom stále rychleji pohybovat.
Sténala pode mnou a doslova si tu šoustačku vychutnávala.
To však způsobilo, že jsem byl doslova nad věcí a nedocházel k vyvrcholení.
Za chvíli byla hotová, ale já pokračoval dál a tvrdě do ní zajížděl svým pístem.
Vzpínala se proti mému klacku a přitahovala mne nohama k sobě.
Doslova jsme soupeřili, kdo koho teď udělá dřív.
Nebral jsem vůbec žádné ohledy a snažil se jí co nejvíc zničit.
"Miláčku... ááá... to... je... nád... her... ný.... už... "
ozývalo se přidušeně z jejích do široka rozevřených úst a já ještě několikrát rychle přirazil.
Byla znovu u cíle, její klín se prudce vzepjal proti mému a já ucítil znovu proud jejího sekretu.
Vypadala, že si chce trochu odpočinout, ale já si klekl, přetočil ji na bok a sedl si na její stehno.
Druhou její nohu jsem si zvedl na rameno a pozorujíc její mokrou kundičku, zajel jsem do ní znovu.