eerotika

Wednesday, May 02, 2007

Sevřel jsem její kyčle

a tvrdě do ní zarážel svůj buchar.
Její hlasivky vydávaly výkřiky rozkoše a já usoudil, že její pocity právě teď ještě znásobím. Po jednom z přírazů jsem ho vytáhl z již tak zničené kundičky a nasadil k její kakaové dirce.
Nic netušila a já ji svým klackem začal pomalu otvírat.
Začala se prohýbat a zmítat tak, že jsem ji málem neudržel.
"Ne, ach ne... tam ne, to bolí... to ne... já to nevydržím... už jsem... " nedopověděla to, protože můj žalud a potom celý klacek do ní zajel jak jazyk do plástve s medem.
Cítil jsem její vlhkost uvnitř a proto jsem ji začal ihned tvrdě mrdat. Už nekřičela, její ústa vydávala již jen sténavé zvuky. Chvěla se a bezmocně se poddala mému zběsilému řádění. S pocitem vítězství jsem i já došel brzy k vyvrcholení a do jejího mladičkého těla pronikala moje horká šťáva.
Chvíli jsem ještě zůstal v tom chvějícím se těle.
Potom jsem z ní vyndal a utřel do kapesníku svého těšitele. Ležela na břiše a stále se chvěla.
Otočil jsem jí k sobě a viděl v jejích očích slzy.
Trochu jsem se zastyděl.