eerotika

Thursday, May 10, 2007

hotovo

Myslím si, že i ona byla hotová.
Ležel jsem na jejím těle, prudce oddychoval a jenom trochu hnětl její prsa.
Za chvilku mi pohybem dala najevo, abych se z ní uvolnil.
Vyjel jsem z ní a musel se jít umýt.
Když jsem se vrátil do pokoje, ležela na zádech, nohy trochu poroztažené a dívala se na mne.
Natáhl jsem se vedle ní a něžně jí hladil.
Chvíli jsme jen tak odpočívali, mlčeli a laskali se.
Ještě se celá klepala, ale pomalu z ní napětí vyprchávalo.
Posadila se a otočila ke mně svou tvář.
"A teď já... " řekla a už jsem neprotestoval.
Její vlasy mi spadly do klína.
Zavřel jsem oči a podal se jejímu kouzlení. Sjížděla mne ústy nádherně a za chvilku byl můj těšitel opět v plné pohotovosti.
Ale přestala a já otevřel oči, abych se podíval proč.
Nadzvedla se a sedla si obkročmo nade mne. Pomalu si můj ocas zasouvala do své jeskyňky a tak jsem se vzepjal a trochu přirazil.