eerotika

Wednesday, May 09, 2007

Nikdy jsem to tak nedělal, žádná mi to ještě nedovolila, ačkoliv jsem to zkusil chtěl.
Z radosti nad tou žádostí jsem do ní několikrát prudce přirazil a potom zůstal v klidu v ní.
Moje ruce sjely k jejímu zadečku a začly jej masírovat.
Prsty smáčené jejím sekretem kroužily kolem kakakové dirky a pomalu vnikaly dovnitř.
Chvěla se a sténala rozkoší.
Stále jsem zvětšoval tento zatím pro mne nedobytý prostor prsty a pronikal do něho hloub a hloub.
Začal jsem ji znovu šoustat a sladil jsem pronikání ohonu do kundičky s pronikáním prstů do její prdelky.
Sténala stále víc a přirážela na mne.
Vytáhl jsem svůj ocas a nasadil ho k její prdelce.
Musel jsem přitlačit, protože přerušením se zase stáhla.
Zarážel jsem ho do ní a ona pomalu, ale jistě povolovala a já se dostával stále hlouběji.
Začala křičet docela nahlas a já jsem jí ho tam vrazil úplně. Byl to pocit nádherného sevření a já ji začal okamžitě tvrdě šoustat.
Přitom jsem občas dráždil ještě její kundičku a ona křičela a sténala.
Drtil jsem její boky a zarážel do ní svůj klacek co to šlo.
Za chvilku jsem byl hotov.
Mé semeno mohutným proudem začalo vyplňovat její útroby a já vyčerpáním padl celou vahou na ní.