eerotika

Saturday, May 12, 2007

Zamáčkla mne

svými dlaněmi ramena zpět do polštáře a pomalu na mně začala jezdit.
Vzal jsem její nádherné prsy do dlaní a lehce jí je promačkával.
Opět sténala a narážela se na můj kůl. Prohnula se v kříži a vystavila tak svá nádherná ňadra plně mým očím i rukám.
Drtil jsem je a ani si neuvědomoval, že ji to může bolet.
Ale vůbec mne nevnímala, jen její sténání a pohyby se staly prudšími.
Nevydržel jsem to a strhnuv jí na sebe převrátil jsem jí na záda.
Její ruce i nohy se kolem mne sevřely a já do ní narážel svůj ocas jak zběsilý.
Její křik mne zbláznil a po chvíli jsem ucítil nádherné křeče ve svém těšiteli a vzápětí jsem do její kundičky znovu vystříkal své sperma.
V ten okamžik se i z jejích úst ozval prudký táhlý výkřik a ona mne prudce přitiskla k sobě.
Oba jsme prudce dýchali a ještě chvíli leželi polomrtví slastí na sobě.
Když jsme se od sebe oddělili, zůstali jsme ležet.
Až za dlouhou chvíli se vedle mne ozvalo:
"Tak takhle mne ještě nikdo nepokutoval... "
Podíval jsem se na ní a vida její slastný a šibalský úsměv na tváři jsem odpověděl:
"No, já jsem také ještě takhle jízdenky neprohlížel... "
Sešli jsme se ještě několikrát a pokaždé to bylo stejně dokonalé.
Ale nakonec musela zpět domů do Brna a tak zbyla jen vzpomínka na nejkrásnější revizorské odpoledne.