eerotika

Tuesday, May 15, 2007

"Tohle jsem od tebe nečekal... " řekl jsem a vymanil se z jejího sevření.
"Teď chci já. A pěkně ti to oplatím. Stoupni si na sedačky."
Pochopila co chci a v mžiku stála rozkročená na sedadlech rukama opřená o stolek pod oknem.
Postavil jsem se za ní a jen uvažoval, jak jí teď stáhnu kalhotky.
Vyhrnul jsem jí sukni až do pasu a pohled na její zadek s vyšpulenou kundičkou mezi stehny vyřešil můj problém.
Ta kouzelná holka se na to chystala a nevzala si prádlo.
Její kundička do hladka vyholená mne teď vábila k potěšení.
Klekl jsem si na kolena a zvrátil hlavu mezi její stehna.
Jazykem jsem pronikl mezi naběhlé závojíčky a přejel špičkou až k poštěváčku.
Zavzdychala a prohnula se v kříži abych se k ní co nejlépe dostal.
Pronikal jsem teď jazykem do její jeskyňky a sál její šťávu, která z ní pomalu začala vytékat.
Moje ruce mezitím hladily její boky a potom i pevné ňadra schovaná jen pod slabým tričkem.
Vzdychala a cítil jsem jak se stále víc chvěje.
Byla připravená a tak jsem se zvedl a začal jí zezadu šoustat prsty jedné ruky.
Zasténala a vystrčila na mne naplno svou rozevřenou pičku.
Neodolal jsem a zasunul svůj klacek do její teplé svatyně.
Začal jsem přirážet a zatímco ona se opírala o rám okna, moje ruce drtily pevné kozy a ocas ničil její roztouženou dělohu, která teď vydávala mlaskavé zvuky upozorňující na její vzrušení.
Její původní vzdechy přešly ve slastné sténání provázené výkřiky rozkoše.
"Ááá... ještě... víc... uuúž... " vyrážela ze sebe a zmítala se pode mnou.
Zrychlil jsem ještě tempo a za chvilku se z jejích úst ozval dlouhý hlasitý výkřik, naznačující, že je hotová.
Do klína mi vytékal proud její šťávy, ale já nebyl ještě vyčerpán a pokračoval jsem dál ve sjíždění její svatyně.