eerotika

Sunday, May 20, 2007

Nenávidím tě, šéfová

Je to měsíc, co jsme dostali novou vedoucí. Je to mladá holka kolem třiceti a snaží se nám dát najevo, že teď to bude chodit podle ní.
Zvlášť na mně si zasedla a tak se máme rádi jak pes s kočkou i když sedíme spolu v kanceláři sami dva.
Už mě to štvalo a začal jsem si říkat, že jí snad přeříznu, aby se naše vztahy zlepšily.
Ale nepustí si nikoho k tělu, s nikým se nebaví.
Hrabal jsem se dnes v šanonech a hledal jakousi fakturu. Stál jsem u jejího stolu, zády k ní, když tu najednou zazvonil telefon na protějším stole.
Natáhla se pro něj a já mohl pozorovat její oblá lýtka bez punčoch a perfektní zadek a boky.
Začalo mne to vzrušovat.
"Ano pane řediteli, ano, děláme na tom... " poklonkovala nejvyššímu do telefonu a špulila na mne ten svůj nástroj na povýšení.
Nevydržel jsem a zajel jí rukou pod sukni.