eerotika

Wednesday, May 23, 2007

Zachvěla se

a cítil jsem jak ji tiskne na mou tvář.
Ani jsem nevnímal, jak ukončila hovor, jenom jsem zaregistroval jak praštila se sluchátkem.
"Ááá... ty hajzlíku... takle mne využít... " zaznělo skoro syčivě z jejích úst na moji adresu.
"Ty nás jebeš denně, tak já teď totéž ale trochu jinak udělám tobě... " odpověděl jsem a narovnal se za ní.
Klacek se mi bouřil v kalhotách a tak jsem ho pomocí jedné ruky vypustil ven.
Prsty druhé ruky jsem sjížděl její závojíčky a propracovával se dovnitř její kundičky.
Vlhla a otvírala se.
Vzal jsem ji za boky a přitiskl co nejníž ke stolu.
Můj těšitel stál teď proti její bráně jako kůl a tak jsem ho začal zasouvat do jejích útrob.
Vnikal jsem do ní co nejpomaleji, abych si tu chvíli pěkně vychutnal.
"Tak pojď, ty prevíte... pojď, zaraž ho tam už... " sténala pode mnou.
Mám ho pěkně velkého a rozhodl jsem se, že jí pokořím, když si o to říká.
Vrazil jsem jí svůj naběhlý kyj naplno do její kundičky.
"Ááá... to bolí... " vykřikla a chtěla se uvolnit.
Trochu jsem ho povytáhl a kroužil žaludem v blízkosti jejího vchodu.
"Chtěla jsi ho naplno, a přání šéfa je mi rozkazem... " řekl jsem a znovu jí ho vrazil do pičky až po kořen.