eerotika

Sunday, May 27, 2007

Její steny

byly hlasitější a můj klín vlhčí a vlhčí od její vyvěrající šťávy.
Cítil jsem blížící se vyvrcholení a rval jí ho do pochvy co nejhlouběji.
I ona vrcholila.
Oba jsme ve víru slasti téměř křičeli.
Náhle jsem pocítil cukání a z mého klacku vytryskl proud semene do jejího těla.
Dlouhý sten se vydral z jejích úst a stahy její pochvy jako by ze mne chtěly vyždímat všechnu moji sílu.
Padl jsem na ní a prudce oddychoval do jejích vlasů.
"To bylo krásný... " ozvalo se pode mnou.
"To asi proto, že tě nenávidím šéfová... " odpověděl jsem, teď už ne zcela popravdě.
"Tak to byla ta nejnádhernější nenávist... budeš mne ještě nenávidět ?" ozvala se znovu tiše.
Z jejího hlasu zněla něha a pokora.
"Nevím, až jak budeš hodná... " odpověděl jsem.
Vyklouzl jsem z ní a posadil se do křesla. I ona sjela ze stolu a otočila se ke mně.
Potom si sedla na zem mezi mé nohy, položila hlavu na mé stehno a začala si hrát s mým povadlým kamarádem.
Pomalu stahovala předkožku přes velký žalud a její jazyk kroužil po jeho okrajích.
Vzala jej do pusy a zatímco jej dumlala, jednou rukou honila můj kyj.
Pomalu ale jistě vstával.