eerotika

Saturday, June 02, 2007

Prudce oddychovala

a takřka visela na mém klacku, který byl stále zabořen do její kundičky.
Ještě pořád byl v pohotovosti a trochu pálil od papriky.
Začal jsem se znovu pomalu pohybovat v její svatyňce.
"Pojď dovnitř... je tam větší pohodlí... " prosila.
Vyjel jsem z ní a vzal ji do náruče.
Během pár vteřin už nás uvítala chladná prostěradla.
"Počkej, vezmu si kamaráda... " řekla a sáhla pro vibrátor, který jsem jí koupil k Vánocům.
Lehla si na záda, špičkou si několikrát přejela po poštěváčku a potom už zmizel mezi jejími závojíčky.
Začala vzdychat a já si klekl nad ní a svůj ocas jsem položil na její pootevřené rty.
Vsála ho jako hladová a její prsty se vzápětí roztančily po mých koulích.
Začal jsem najíždět do její pusy a zarážel ohon mezi zuby. Jednou rukou si mne přidržovala v pase a druhá ždímala můj pytel napnutý k prasknutí.
Netrvalo dlouho a její prudké steny mne utvrdily v tom, že bude zase hotová.
Otočil jsem se na ní, lehl si a rukou jí začal jezdit robertkem v pičce.
Okamžitě začala křičet a mačkat můj klacek.