eerotika

Wednesday, May 30, 2007

Sténala vzrušením,

její ruce křečovitě svíraly okraje stolu a celá se chvěla.
"Křič... šéfová... křič... " volal jsem na ní v extázi.
Mé tempo se ještě zvýšilo a ona začala opravdu křičet slastí.
Několikrát jsem prudce přirazil a vší silou do ní nastříkal svoji dávku. Prohnula se jako luk a prudce na mne přirazila.
Současně s tím se kanceláří rozezněl její nový výkřik a na mé břicho vytekla šťáva její rozkoše.
Zvedl jsem ji ze stolu a sedl jsem si, stále zabořen do jejího těla, do křesla.
Visela na mně, a značně vyčerpaná těžce dýchala.
Laskal jsem její prsy a líbal její krk a ramena.
"Nebolelo to viď ?" tiše jsem se zeptal.
Zavrtěla hlavou a přitiskla se ke mně.
Pomalu jsem z ní vyjel a drže jí na klíně, nechával jsem doznít její vzrušení.
Když jsme se konečně zklidnili a oblékli, řekla, potutelně se usmívajíc:
"Tak nevím, jestli ti nemám sundat prémie. Abys mne zase nenáviděl... "