eerotika

Friday, June 01, 2007

Potom jsem zajel jazykem mezi její závojíčky.

Vylizoval jsem jí pěkně všechny koutky a zajížděl i dovnitř do kundičky.
"Ááá... to pálí... vem si mne... pojď ke mně... " žadonila a tiskla se na moji tvář.
Došlo mi to. Paprika.
Proto mne teď po vymočení stojí péro jako tyč, proto ji můj jazyk uvádí tak brzo do extáze.
Zvedl jsem se a rychle spustil kalhoty.
Klacek se okamžitě narovnal a já ho nasadil na okraj její kundičky.
Jakmile ho za sebou ucítila, okamžitě se na něj narazila.
"Šoustej, prosím tě, šoustej, nebo shořím... " začala křičet. Nedal jsem se pobízet a zběsile ho do do ní pral jak to šlo nejhlouběji.
Ohon mne pálil jako čert a ona se na mně zmítala a křičela slastí.
Najížděli jsme na sebe jak utržené vagony a já cítil, že mne brzy udělá.
"Už budu stříkat, už to nevydržím... " sténal jsem.
Ještě zrychlila tempo a během několika vteřin jsem cítil jak z mého údu do její pochvy vyletují dávky spermatu.
Ještě několikrát přirazila a z úst se jí vydral táhlý sten.
Cítil jsem její šťávu tekoucí mi po klíně.