eerotika

Thursday, May 31, 2007

Letní sexyvečeře

"To snad není ani pravda, jak bych mrdal... " pomyslel jsem si v duchu, dívaje se na oblá lýtka a pevná stehna mé ženy, která teď v krátké sukénce sklízela ze stolu po letní večeři na terase našeho domu.
Byl vlahý podvečer a vyšší přísun tekutin způsobil, že jsem si musel před chvilkou odskočit.
Teď jsem seděl v křesle a sledoval o dost mladší manželku. Čím dál tím víc mne pálilo v přirození a můj těšitel se sám od sebe stavěl do pozoru.
Žena jako by to tušila se ke mně pootočila a usmála se.
Už jsem to nevydržel, přistoupil k ní a zajel jí rukou mezi nohy.
Kalhotky v létě kvůli mně nenosí, a tak mi do ruky vklouzly její faldíčky.
"Tady ne, každý nás uvidí... " trochu protestovala.
"To mi je úplně jedno, stejně jsou tu kolem kytky... "
odpověděl jsem a tiskl ji k lavičce.
Opřela se o ni a vyšpulila na mne naplno své nádobíčko.
Klekl jsem si za ní a roztáhl jí trochu víc nohy.