eerotika

Wednesday, June 06, 2007

Klouzačka

Stála přede mnou a já jí pomalu položil ruce na útlá ramena. "Uděláš mi to ?" tiše jsem se zeptal.
Kývla a otočila se k posteli.
Už dlouho jsem neměl ženskou a kamarád umluvil jednu naší známou, aby mne alespoň vykouřila.
Bylo mi trapně. Nechtěl jsem to takhle, ale byla teď tady. Lehli jsme si na postel a ona mi stáhla kalhoty. Byla hrozně jemná a mně se ihned začal bouřit můj zanedbaný
miláček.
Vzala ho do rukou a pomalu začala líbat špičku žaludu.
Dělalo mi to dobře a moje ruce sjely k jejímu pasu. I já jsem ji svlékal.
Její jazyk objížděl pomalu uzdičku mého klacku a rukou shrnovala předkožku nahoru a dolů.
Ocas mi už pěkně stál a tak si ho zasunula do pusy a dlouhými tahy mne začala sjíždět.
Byl jsem v tranzu a ačkoliv jsme tak nebyli domluveni, začal jsem jí rozvírat nohy od sebe a drát se k její svatyňce.
Její štíhlá stehna a jemný blonďatý chomáč mezi nimi mne fascinovaly a já zajel jazykem přes chloupky k jejímu poštěváčku.