eerotika

Tuesday, June 05, 2007

Začala znovu hlasitě sténat,

prohnula se v kříži jako kočka a prudce najížděla na můj kyj.
Blížil jsem se k vyvrcholení a ona také.
Chytil jsem ji za vlasy a zvrátil hlavu.
V tom jsem pocítil známé cukání ve svém penisu.
Do jejího těla vystřikovaly další dávky mých spermií, zatímco z jejích úst se ozval dlouhý táhlý výkřik. Zvedl jsem jí za ramena a přitáhl k sobě.
Zatímco můj ohon dokončoval svoji práci posledními výstřiky, drtil jsem oběma rukama její pevné kozy.
Její hlava, teď zvrácená na mém rameni vydávala tiché steny doznívající slasti a její tělo se chvělo právě prožitou rozkoší.
Chvíli jsme tak klečeli oddychujíce po předešlé námaze. Potom jsem vyjel z jejího zmučeného zadečku a odešel se trochu opláchnout.
Když jsem se vrátil, ležela rozhozena na prostěradle jako při slastném snu.
Přilehl jsem k ní a začal jí hladit.
"Prosím tě, jenom mne nech odpočinout, celá se chvěji." tiše řekla a já dlouze políbil její bradavku.
"Tohle jsem ještě nezažila... " řekla.
Podíval jsem se na ní a odpověděl:
"Já taky ne, to ta šťáva z papriky... "
Od toho dne je čerstvá paprika často v seznamu našich nákupů.
A když nějaká kolegyně ženě říká, že se třeba do svíčkové nehodí, manželka po ní hodí jen útrpným pohledem jako by jí chtěla říci:
"Ty chudáčku, nevíš nic o tom, co je na co dobré... "