eerotika

Tuesday, June 12, 2007

Za chvíli jsem tu...

řekla a zavřely se za ní dveře. Bleskově jsem vletěl do koupelny a rychle se osprchoval. Ani jsem se nestačil pořádně utřít a zvonek zacinkal.
Otevřel jsem a její pevné tělo mi vklouzlo do náruče.
Líbala vášnivě a její ruce mi sklouzly ze zad do rozkroku, kde se už můj miláček těšil na to povyražení.
Za chvilku jsem ji pokládal na manželské letiště, které teď bylo na čas opuštěné.
Vrhnul jsem se na její prsa a nenasytně je začal líbat a jazykem zpracovávat její tmavé velké bradavky.
Rukou jsem přitom stahoval kalhotky z jejích štíhlých boků.
Po pár vteřinách mne již obejmula pevná stehna a lýtka se zaklesla kolem mých beder.
Hladil a laskal jsem rukou její kozy a líbal ji na krk a do vlasů.
Přitom se můj ocas tlačil na její svatyni, která vydávala příjemné teplo.
Sjel jsem rukou mezi její stehna a prsty rozevíral její pičku.
Objala mne rukama kolem krku a její bříško se proti mně trochu zvedlo.
Našel jsem prstem její vstup a nasadil svůj klacek ma jeho okraj.
Chtěl jsem ji nejdříve trochu rozdráždit, ale nedalo mi to a plnou silou jsem do ní najel.
"Ááá... " ozval se výkřik z jejích úst.
Začal jsem ji ihned tvrdě mrdat a její milostné steny se mísily s mými vzdechy.
Za chvilku jsem si uvědomil, že takhle se oba uděláme příliš brzy.
Vyjel jsem z ní a začal jí jemně hryzat kozy a rukou hladit její pičku.
Byla ale už tak rozdělaná, že jí to nestačilo a chtěla víc.
"Nepřestávej, udělej mi to... " prosila.
Sklonil jsem se k ní a jazykem našel její poštěváček.
Několikrát jsem jej objel a potom začal sát.
Přitom jsem prsty zajel mezi její naběhlé závojíčky a ponořil je do rozpálené kundičky. Okamžitě začala vzdychat a její prudké pohyby pánve mi daly najevo jak moc to chce.
Sál jsem ji ústy a moje ruka ji šoustala jak zběsilá.
Byla celá mokrá a já se do ní dobýval prudce celou rukou.
Křičela, ale její tělo neuhýbalo a její svatyně se vrhala proti mým prstům.
Už jsem to nevydržel.