eerotika

Monday, June 11, 2007

Manžela odvezli, šukal jí jiný

Otevřel jsem dveře a proti mně stála nádherná kočka z horního patra jenom v kalhotkách a kombiné.
"Prosím vás, máte telefon ? Potřebuji si zavolat. Manželovi je nějak zle... " její hlas mne probudil ze sna.
Pustil jsem ji dovnitř a ukázal telefon.
Když telefonovala, nemohl jsem z ní spustit oči.
Všimla si toho, na její tváři se objevil úsměv a otočila se tělem ke mně naplno.
Její kozy se tlačily z kombiné ven a všiml jsem si, že má kolem bradavek jemné tmavé chloupky.
Neudržel jsem se a zatímco svému bývalému muži objednávala pohotovost, přitáhl jsem ji jednou rukou k sobě a druhou zkoumal pevnost jejích prsů.
Dotelefonovala, položila sluchátko a zeptala se:
"Budu něco dlužná ?" a v očích jí hrálo.
"No, myslím, že až to vyřídíte nahoře, mohli bychom to tady vyrovnat." odpověděl jsem a přejel jí rukou klín.