eerotika

Sunday, June 10, 2007

Klouzal jsem

v její kundičce a zvýšil ještě tempo.
"Ááá... už budu... dělej... stříkej... úůůž... " začala najednou volat a já ucítil proud její šťávy na svých koulích. Několikrát jsem ještě prudce přirazil a potom již do ní proudila další dávka mých spermií.
Stále jsem klečel a držel ji naraženou ve svém klíně.
Oba jsme prudce oddychovali a pomalu se vzpamatovávali z té jízdy.
Pomalu jsem se spustil na postel k ní a stále spojeni jsme leželi vedle sebe.
Díval jsem se na její spokojenou tvář a neodpustil jsem si poznámku:
"Vždyť si říkala, že se nahlas neprojevuješ."
Přivřela oči a potom mi odpověděla:
"Já to vždycky držela v sobě, až dneska jsi to ze mně dostal. Rozhodně nelituju, že mně k tomu kouření Jirka přemluvil... "
Ani já jsem nelitoval.
Přejel jsem jí dlaní po kyčlích a ona se ke mně začala tisknout.
Překulil jsem ji na záda.
Usmála se a položila mi své štíhlé nohy kolem krku.
To odpoledne jsem se v ní klouzal ještě několikrát.