eerotika

Friday, June 15, 2007

Vyčerpaná mi klesla na prsa a začala kňourat:
"Já tě chci udělat také, jak to mám provést... "
Pokora mne vždy vzruší na nejvyšší mez.
"Chceš ? Tak počkej." řekl jsem, shodil ji ze sebe a přiměl ji kleknout na všechny čtyři.
Její pevný zadeček mne vybízel k potěšení.
Klekl jsem si za ní a nasadil svůj kyj k její kakakové dirce.
Musel jsem zatlačit a pozoroval jsem svůj velký žalud, jak se dere dovnitř.
Začala trochu sténat.
Uchopil jsem ji za boky a pomalu se cpal do její prdelky.
Asi jí to bolelo, zmítala se na mně a z jejích úst se ozývalo sténání.
Pomalu jsem ji šoustal a postupně svým klackem najížděl hloub.
Sevření jejího konečníku trochu povolilo a já zrychlil tempo
naší soulože.
Za chvíli jsem cítil, že už i já konečně dojdu cíle.
Držel jsem ji pevně a prudce přirážel do jejích útrob.
Chvěla se a sténala a já cítil stále větší tlak ve svém klacku.
Náhle mne pocit ohromné slasti dovedl až téměř k mdlobám a já vystřikoval své mohutné dávky do jejího těla.