eerotika

Wednesday, June 13, 2007

Odtrhl jsem se od ní, roztáhl jí nohy co nejvíc a zajel svým klackem do její rozpálené díry.
Přirazila mohutně svou pánví a vzápětí se do mého klína vyronil proud její šťávy.
Začal jsem ji prudce šoustat a její mokrá kundička vydávala mlaskavé zvuky uspokojení.
Byla hotová a snad si chtěla odpočinout, ale nenechal jsem ji a stále jí svým klackem narážel na dno její svatyně.
Nadzvedl jsem se a dal si její nohy na ramena.
Mohl jsem ji tak pozorovat.
Rozhodila ruce do polštářů a zatímco jsem ji stále stejným tempem šoustal, její ústa vydávala již jen slastné steny.
Chtěl jsem přijít také k vyvrcholení, ale předběhla mne a já najednou cítil, že budu moci souložit tímto způsobem třeba hodinu a nic. Proto jsem z ní vyjel a lehl si vedle ní.
Chvíli jsme odpočívali a potom se zvedla a klekla si nade mne.
Vzala do ruky mého těšitele a pomalu si jej zasunula do své kundičky. Vzepřela se rukama do mých ramen a začala se na mne narážet. Mohl jsem teď laskat její pevné kozy a hrát si s chloupky na jejích bradavkách.
Znovu se rozvášnila a najížděla na mne plnou silou.
Kroutila se a prohýbala, sténala a křičela a za chvíli z její pičky další šťáva prýštila na můj klín.
Ale připadal jsem si úplně nezúčastněně a jen můj vztyčený ocas dokazoval, že jsem alespoň nějak vzrušený.