eerotika

Wednesday, July 30, 2008

"Chci třeba omdlít, hlavně když to bude krásné... " zašeptala zasněně.
Děvče, nevíš, do čeho jdeš, tvoje máma má už svý za sebou, ale tebe asi roztrhnu, pomyslel jsem si, když jsem vzpoměl, co mám v kalhotách.
Zvedl jsem jí do náruče a přenesl do ložnice.
Položil jsem ji jako svátost na deku a bleskově se svlékl.
Když spatřila můj ocas, viděl jsem jak se jí rozšířily oči.
Na mazlení bude ještě čas až tě přeříznu, řekl jsem si v duchu. Teď si tě musím připravit.
"Budu si s tebou hrát, ty můžeš taky." řekl jsem jí a nalehl na ní na šedesátdevítku.
Ocas mi stál proti její puse a tak jsem pozvolna roztáhl její štíhlá stehna, abych se lépe dostal k její dívčí kundě.
Cítil jsem jak mi bere penis do ruky a žaludem si přejíždí po rtech.
Trochu jsem zatlačil a pyj mi zajel do jejích úst.
"Tak je to správně a ještě si hraj i s pytlíkem. Klidně ho pořádně promni, líbí se mi to." přikázal jsem jí ještě a potom se už sklonil k její princezničce.
Jazykem jsem trochu objel poštěváček a zkusil rozevrít její chlopničky.
Ukázala se mi její dirka a tak jsem naslinil prst a pronikl na kraj.
Zareagovala a já začal vylizovat její faldíčky a poštěváčka, jako by už nic jiného nebylo.
Jenom jsem trochu prstem kroutil na vchodu její svatyně.
Za chvilku jsem cítil, jak se její břicho začíná proti mně vzpínat a slyšel jsem její vzdychání.
Začal jsem jí šoustat do pusy, pomalými a dlouhými tahy jsem se snažil proniknout co nejdál do hrdla.