eerotika

Monday, June 18, 2007

Věděl už, že mám ráda jeho samce, který mi tu bolestnou slast způsoboval.
Narazil až na dno mé jeskyňky a začal mne pomalu šoustat.
Moje pičinka se již přizpůsobila a mlaskavými zvuky dávala najevo svoji žádostivost.
Cítila jsem ho hluboko v břiše a při každém jeho přiražení jsem zasténala rozkoší.
Zrychloval tempo a mé sténání se mísilo s jeho prudkým oddechováním. Tlak jeho ocasu narůstal v mých vnitřnostech a klín mi zalévalo horko rozkoše.
Už jsem se neovládala a nesouvisle na něho křičela. Najížděl do mne až po kořen svého klacku a téměř mne trhal vejpůl.
Zároveň drtil moje kozy svými dlaněmi.
Horkost v mé kundě neustále stoupala a já zároveň ucítila i škubání v jeho ocasu.
V tom okamžiku, kdy do mne začal stříkat dávky svého spermatu, jako by ve mně něco puklo a z mých útrob se na jeho klacek valila jedna dávka mé šťávy za druhou. Omdlela jsem v tom nádherném orgasmu, ve kterém ze mne dostal úplně všechno.