eerotika

Sunday, June 17, 2007

Ale jemu to bylo zřejmě jedno, a tak jsem se poslušně poddala jeho rukám, které ze mne stahovaly poslední drobný kousek prádla.
Když si přede mne klekl, položila jsem si ruce za hlavu a očekávala jeho tělo. Znali jsme se už dokonale a věděli co kdo chce.
Jednou rukou mne nadzvedl v kříži a do druhé vzal svůj veliký klacek. Pomalu mi s ním přejížděl kolem mé svatyňky a mírně narážel na můj poštěváček.
Zároveň s ním rozhrnoval i mé závojíčky a připravoval se na vniknutí do mne.
Byla jsem s ním vždy téměř ihned hotová a také nyní jsem chtěla, aby mne co nejrychleji obšťastnil.
Snažila jsem se kundičkou dostat se na jeho ohon a tak, když ho do mně konečně začal zasouvat, okamžitě jsem se udělala a mojí svatyní vytékal proud milostné šťávy vstříc jeho utahováku.
Měl ho opravdu hodně velkého a já cítila jak mne doširoka roztahuje a téměř trhá moji kundičku.
Začala jsem se v jeho rukou zmítat, ale on nehledě na bolest, kterou mi způsoboval zajížděl stále hlouběji.