eerotika

Thursday, August 07, 2008

Poslední nevěra

Pomalu jsem otáčela klíčem v zámku.
Mirek marodí a určitě mne nečeká. Ta státní kontrola v krámu přišla vhod. Poslali nás domů a teď ho pěkně překvapím v posteli.
Už jsem si představovala, jak se potichu svléknu a hupnu mu na jeho silná stehna.
Klíč konečně povolil a já se ocitla v předsíni. Shodila jsem boty a tu mne náhle něco udeřilo do uší.
Z pokoje se ozývalo známé přerývané vzdychání.
Ten prasák ! Zatímco jsem v práci, on si tu zřejmě píchá nějakou štětku !
Prudce jsem otevřela dveře do ložnice.
To co jsem uviděla mi na chvilku vyrazilo dech.
Můj milovaný manžílek, ten můj věrný mužíček, jak o sobě vždy tvrdil, mrdal pěkně ostře zezadu sousedovic osmnáctku Renatu.
V první chvíli jsem měla chuť jí vyhodit z okna, ale když jsem uviděla jeho vyděšený obličej zírající na mne do dveří, napadlo mne úplně něco jiného.
Bleskově jsem si stáhla letní šaty a postavila se jen v kalhotkách k posteli.
"Já chci taky... " řekla jsem důrazným tónem, aby neměl pochyb, že to myslím vážně.
V tu chvíli zvadnul jak lilie a čurák se mu skrčil mezi stehna. Byl skoro k smíchu.
Renata vyklouzla z jeho sevření a chtěla rychle vypadnout.
"Ty tu zůstaneš. Když zvládne tebe i mne sólo, tak teď nás
udělá obě najednou... " zarazila jsem jí.
Zalapal po dechu.
"Ale Dádo, já ti to vysvětlím... " chtěl něco říci, ale měl smůlu.
"Hele, teď tu nekecej a koukej mne rychle rozdělat. Nebo se zapomenu a za hodinu máš kufry u sousedů. A tam si potom můžeš vysvětlovat Renatiným rodičům i jejímu klukovi."
"To raději ne... " tiše špitla Renata.
"No vidíš, tak dělej, svlékej... " přikázala jsem mu.
Stáhl mi podprsenku a začal mi hladit kozy.
Mám to moc ráda, když si s nimi hraje a ten prevít ví, jak mne rozdělat.
Přivřela jsem slastně oči a ještě zaslechla, jak říká té žábě:
"Pomoz mi s ní, nebo fakt udělá průšvih."
V duchu jsem se usmála.
Poddala jsem se jeho rukám a nechala se položit na postel.
Zpracovával rukama moje prsa a jeho jazyk kmital na mých naběhlých bradavkách.
Cítila jsem, jak mi Renata stahuje kalhotky.
Když se jí to povedlo, roztáhla jsem stehna, aby se mohla lépe dostat k mé mušli, která dívčí laskání znala ještě z dob učňáku.
Ucítila jsem její polibky v tříslech a potom již mi zajel její jazyk mezi závojíčky aby potěšil moji kundu.
Mirek mi