eerotika

Friday, July 06, 2007

Zmáčel jsem si prsty

její šťávou a začal jí masírovat druhou dirku.
Když jsem ji poroztáhl a zajel do ní dvěma prsty, začala na mne zběsile přirážet. Vytáhl jsem klacek z píči a nasadil ho k zadku.
Pomalu jsem začal tlačit a viděl jak se otvor roztahuje a můj žalud mizí v jejích střevech.
"Pomalu... to bolí... musíš pomalu... " tiše kňučela.
Přestal jsem tlačit a chvilku s řemenem nehýbal.
Její vnitřnosti se přizpůsobily a ona se sama začala zase napichovat.
Zatlačil jsem také a cítil, že teď už mohu zajet naplno.
Najel jsem až po kořen, pár vteřin se nehýbal a potom začal pomalu šoustat.
S každým přiražením zavzdychala a její hekání bylo stále silnější.
Už jsem nebral ohledy a začal ji tvrdě mrdat.
Přitiskl jsem se na ní a laskal její nádherné prsy, které mi ležely v dlaních.
Bylo to fantastické a nakonec jsme řičeli slastí oba dva.
Přitáhl jsem ji k sobě do kleku, takže jsme se teď mohli laskat navzájem.
Natočila se trochu ke mně a její jazyk hledal moje rty.
Vyhověl jsem jí a doslova jsme se do sebe vpili.
Netrvalo dlouho a ucítil jsem známé tepání v mé žíle.
Ještě pevněji jsem ji k sobě přitiskl a několikrát prudce přirazil do jejího zadku. Z mých i jejích úst se vydral sten a já zaražen do jejího těla vystřikoval dávku semene hluboko do jejích útrob. Konečně jsem měl dost a tak jsem se ještě chvilku mazlil s jejími prsy a potom jsem z ní vyjel ven.