eerotika

Wednesday, June 27, 2007

stříkej mezi kozy

Usedl jsem do křesla v holičství paní Novotné a zatímco se věnovala nějakému chlapovi vedle, prohlížel jsem si ji v zrcadle. Teda, stála by za hřích.
Něco přes třicet, plnější, ale ne tlustá a ty kozy, to bylo něco grandiozního. Zasnil jsem se.
"Tak jak to bude mladíku... " ozvalo se najednou nade mnou a já zjistil, že ty dva kopací míče mi tisknou uši k hlavě.
"Já... já... něco s tím budete muset provést sama... "
zajíkl jsem se.
Divně se na mně podívala a potom zajela hřebenem do vlasů. Sledoval jsem její mrštné ruce a pružné tělo a v kalhotách se mi začala dělat pěkná boule.
Když si mně chtěla prohlédnout zepředu a její pevná stehna obejmula moji nohu, mimoděk jsem se k ní přitiskl a slabě vzdychl.
Znovu se na mě podívala, zastřihla pár vlasů a řekla:
"Tak to by bylo za šestnáct."
"Mám stovku." hlesl jsem a zalitoval, že je konec koukání.
"Tak to budeš muset se mnou dozadu, nemám tady drobné... " tak nějak divně řekla.
Přešla ke dveřím, pověsila cedulku -Přijdu hned- a otočila klíčem.
Následoval jsem ji za plentu do místnůstky, kde měla kuchyňku, gauč a konferenční stolek.
Najednou se ke mně otočila a povídá:
"Co s tím uděláme ?" a bezostyšně mi přejela rukou po bouli na kalhotech.
Málem jsem vyskočil radostí.