eerotika

Thursday, June 21, 2007

Sedm nemusí být šťastné číslo

Ležela jsem na zádech a v pološeru turistické ubytovny sledovala tři milující se dvojice vedle mne.
To si moje kamarádky přivedly své milence na pokoj a neuvědomily si, že já tu dnes nikoho nemám.
Poslouchala jsem jejich vzdychání a tělem mi projíždělo vzrušivé mrazení.
Moje ruka hladila má vlastní prsa a klín se mi rozehříval vášní. Dlouho jsem to nevydržela a naklonila se k nejbližšímu páru. Vmáčkla jsem se mezi ně a začala svoji kamarádku líbat a hladit po kozách.
Přijala to a její kluk, který jí mezitím sjížděl svým klackem mokrou kundičku zahalekal do pokoje:
"Hele, Táňa je tu plonk a chce taky... "
Přitáhl si můj zadek k sobě a rukou mi zajel mezi půlky. Cítila jsem jeho prsty mezi závojíčky a přivřela jsem slastí oči.
V tom mne někdo uchopil za vlasy a zvrátil mi hlavu zpět.
Do mých úst se zabořil naběhlý klacek a já jej okamžitě začala zpracovávat svým jazykem.
Zajížděl mi s ním hluboko, až skoro do krku a já se nadzvedla, abych si mohla hrát i s jeho koulemi.
Cítila jsem pohyb za mnou a potom i jeden z těch krásných klacků v sobě.
Nějaký kluk pode mne zajel a já teď seděla na jeho mohutném přirození a zároveň sjížděla naběhlou tyč v puse.
Kluk pode mnou cpal svůj řemen do mé svatyňky a já slastí jen hekala.
Už už jsem myslela, že jsem na vrcholu, že už nic lepšího nenastane, když jsem pocítila tlak na mém konečníku.