eerotika

Saturday, June 23, 2007

Někdo mne chytil za boky

a sevřel tak, že jsem se chvilku nemohla hýbat.
Cítila jsem jak se moje kakaová dirka brání a nechce návštěvníka jen tak přijmout.
Nebral však žádný ohled a do mého těla vstoupil svým kyjem tvrdě a nesmlouvavě.
Všichni tři mne začali prudce mrdat a zároveň jsem na sobě cítila i ruce svých kamarádek, které mne laskaly na zádech, prsou, prostě všude. Pochopila jsem, že se rozhodli mne dostat až na kraj všech slastí a plně jsem se oddala jejich čarování.
Výsledek na sebe nenechal dlouho čekat.
V mohutném orgasmu jsem začala křičet a z mé jeskyňky proudili dávky mých šťáv.
Bylo to něco, co jsem ještě nezažila.
Byla jsem nabodnutá na třech nádherných ohonech jak na grilu a ruce mých kamarádů mne dostaly do absolutního transu.
Cítila jsem jak moje krev prudce pulsuje a v mých představách probíhala snad všechna má milování.