eerotika

Tuesday, June 26, 2007

"Už ho tam nechceš ?" zeptal se.
Zmučeně jsem zavrtěla hlavou.
"Tak ho dáme jinam... " řekl a nadzvedl mi nohy na svá ramena.
Vzápětí mi klacek prudce vrazil do mé druhé dirky.
Vyrazila jsem hlasitý výkřik a začala docela normálně brečet.
Ani jsem nevnímala jak mi jeho sperma vniká do střev, když se za chvilku udělal i on.
Nechali mne být a věnovali se sami sobě.
Milovali se snad celou noc, ale mne si už nevšímali.
Teprve později jsem pochopila, že mi to udělali schválně, že jsem se mezi ně snažila vmísit. Překážela jsem jim a tak mne v podstatě znásilnili. Naštěstí se vše obešlo bez následků, ale ještě dlouho jsem mužského nemohla ani vystát. A do dneška nevím, zdali se mi to jako celek líbilo nebo ne. Jenom to je mi jasné, že sedmička nemusí být vždy šťastné číslo. Vždyť nás tam sedm bylo.