eerotika

Monday, June 25, 2007

Svíjela jsem se rozkoší jak červ, mé prsty se zarývaly do těl mých kamarádů a má ústa střídavě vyplňovaná jazyky kamarádek a ocasy jejich kluků vyrážela přidušované steny.
Zřejmě je všechny ohromně bavilo, jak mne ničí, protože se na mém dráždění střídali všichni a já vůbec nevnímala, koho právě kde mám.
Nevím kolikrát jsem se udělala, ale nakonec už jsem se jen chvěla a chtěla jsem to mít vše za sebou.
Už jsem neměla žádnou sílu a bylo mi téměř všechno jedno.
"Hele, Táňa už má asi dost... " zaslechla jsem tiše nad sebou.
"Tak jí to tam ještě jednou nabouchejte a potom nechte taky něco užít nás... " řekla jedna z kamarádek a já podvědomě ucítila, jak se mi přestávají věnovat.
Ležela jsem bez hnutí na posteli a doufala, že už mám pokoj. Ale náhle mne někdo nadzvedl a do mé zmučené kundičky zajel jeden z ocasů bez milosti až na doraz.
"Prosím už ne, už jsem suchá, už nemůžu... " škemrala jsem.
"My ti jí navlhčíme, jen se neboj... " ironicky řekl ten kluk a dál svým klackem rozrážel mou jeskyňku.
Netrvalo mu dlouho a v ohonu mu začalo pulsovat a na moji dělohu narazil proud teplého spermatu.
Vyjel ze mne a přenechal své místo druhému.
I ten se na mně udělal a nedbal mých proseb.
Nemohla jsem se bránit, holky mne držely za ruce a tak jsem se dočkala i posledního z těch hajzlíků.