eerotika

Sunday, July 01, 2007

Když jsem už myslel,

že se neudržím a nastříkám jí plnou dávku do krku, jako by to vycítila a najednou prudce přestala.
"Pojď ke mně, chci tě mít v sobě." řekla a bleskově ze sebe shodila plášť, sukni a halenku.
Teprve teď jsem ji opravdu viděl.
Ty její dudy byly opravdu nádherné a přes její věk úplně nedotčené.
Její vztyčené bradavky svítily svou temnou hnědí na pevných polokoulích, které plynule přecházely do poměrně štíhlého těla.
Přitáhla mne k sobě a padli jsme na gauč.
Obejmula mne stehny a já ucítil vlhkost jejího klína. Zajel jsem do ní jak do másla a pomalu začal šoustat její rozpálenou kundu.
Tiskla mi hlavu na kozy a tak jsem jednou rukou začal dráždit její bradavku.
Její břicho přirazilo proti mně, aniž si předem uvědomila velikost mého klacku. Najel jsem až na dno a začal do ní tvrdě bušit.
Sténala a hekala prožívanou slastí a já cítil, jak mi její šťáva teče po koulích.
Chvíli jsem tak na ní cvičil a ničil její zmáčenou píčku, která toho ale už asi díky velikosti mého řemenu měla dost. Viděl jsem, jak se kouše do rtů, bojovala v ní bolest s chtíčem.
Vytáhl jsem klacek z díry a sedl si na její hrudník.
Stehny jsem trochu stiskl její kozy k sobě a začal čurákem jezdit mezi nimi.
Jednou rukou jsem přitom laskal její jeskyňku a poštěváčka.
"To je ono... tam mi to udělej... vystříkej ho na mně... tam mezi kozy... " začala na mně volat a zajela mi rukou na pytel.