eerotika

Tuesday, July 03, 2007

Několikrát jsem prudce zajel mezi její balony a když jsem ucítil známé cukání v ocasu, uvolnil jsem se a vypustil na ní své semeno.
Dávka projela štěrbinou mezi prsy a vlétla ji přímo do obličeje.
"Áh... to je ono, dej ho sem, chci ho pít... " zasténala a já se přesunul nad její obličej.
Zasunula si mého ptáka do pusy a mohutně sála.
Odčerpávala ze mne šťávu a já pocítil nesmírnou úlevu.
Když mne vysála a olízala jazykem mého těšitele, zjistil jsem, že není ani moc zvadlý, že by chtěl ještě.
"Dal bych si ještě jedno kolo, paní Novotná... " řekl jsem a zadíval se na udýchanou ženu vedle sebe.
"Pro tebe jsem Jarča, ale dneska už mám asi dost. Ten tvůj klacek je opravdu moc dlouhej... " odpověděla a snažila se vstát.
"Ale, přece to nenecháme jen tak... Jaruško... " zaculil jsem se a strhl ji k sobě.
Padla na gauč přesně tak, jak jsem si představoval.
Její záda teď ležela na mé hrudi a já okamžitě zajel jednou rukou do její mokré píči.
Druhá moje ruka sevřela pevně její prs.
"Ne... neblázni... já opravdu nechci... " zakňourala, ale to mne ještě víc vzrušilo.
Stiskl jsem její bradavku a druhou rukou roztáhl její hyždě. Vykoukly na mne její naběhlé chlopničky a několik světlých chloupků.
Převrátil jsem ji pod sebe a nasadil svůj klacek na její buchtičku.
Pomalu jsem do ní najížděl a když se její cukání změnilo ve známé slastné chvění, uvolnil jsem sevření ruky na prsu a vytáhl ji do kleku.
Držela pokorně jak čubička a já sledoval nájezdy svého klacku do její svatyně.
Bylo to kouzelné pozorovat jak penis rozráží její pysky a noří se do toho mokrého otvoru. Tiše slastí sténala.