eerotika

Sunday, July 15, 2007

Začala líbat moje koule a zajížděla jazykem až ke konečníku.
Lechtalo to, ale kupodivu mi za chvíli zase stál.
"Nechám tě trochu odpočinout." řekla a překulila se na mne.
Obratně si ho zastrčila do kundičky a přitulila se mi do náručí.
Hladil jsem ji zase záda a ona mne pomalu sjížděla.
Jen tak jemňounce, aby mne i sebe udržela ve stavu vzrušení.
Mohl jsem klidně odpočívat a tak jsem si dal ruce za hlavu a přivřenými víčky pozoroval tuhle nádhernou mašinu na mrdání. Po chvíli se nadzvedla a opřela se rukama o má stehna.
Začala prudčeji nasedávat na můj klacek a já sledoval ten kouzelný prohnutý luk.
Začal jsem hladit její vzedmuté kozy.
Sténala a kroutila se na mně jako v posledním tažení.
Udělala se dvakrát rychle za sebou a když už chtěla přestat a klesla mi na prsa, prudce jsem ji přetočil pod sebe a několika zběsilými přírazy jsem se udělal potřetí i já.
Opět jsme padli unaveně vedle sebe.
Upřímně řečeno, měl jsem dost.