eerotika

Thursday, July 12, 2007

Začal jsem jí masírovat ještě mokrou jeskyňku a dobývat se rukou dovnitř.
"Počkej, mám ráda, když mi hladíš záda." řekla a vzápětí na mne vystrčila svou prdelku.
Začal jsem ji hladit na lopatkách, bocích a hyždích.
"To je tak příjemné... " vzdychala do polštáře a začala se znovu chvět žádostí.
Zajel jsem rukou k její pičce, která se na mne culila z jejího pozadí.
Okamžitě se přitiskla na mou dlaň a já vnikl prsty dovnitř.
Rozjeli jsme se opět naplno až její kunda začala hlasitě mlaskat. Masíroval jsem jí záda a zajížděl rukama na její nádherné kozy, které se třásly a vzdouvaly vzrušením. Bradavky měla nalité a tak jsem je pěkně ztuha stiskl.
Začala přímo ječet a měl jsem dojem, že mne svým přirážením až odhodí.
Chytil jsem ji za boky a pohled na její zadek mne začal inspirovat.
Zároveň se svým naběhlým klackem, začal jsem jí šoustat dvěma prsty konečník.
Vůbec se nebránila, ba naopak.
"To je nádhera, tam mi to dělej taky... " zasténala a já cítil, že znovu, už poněkolikáté teče.
Mohutně jsem jí ho narval do jeskyňky, trochu s ním zatočil a rychle vytáhl. Nasadil jsem ho k její čokoládě a bezohledně zajel dovnitř. Jenom vyjekla a já pocítil jak mne bleskově uchopilo její svalstvo a obepnulo mého ptáka.
Obejmul jsem ji rukou kolem boku a zajel prsty k poštěváčku. Zakvílela a zvrátila hlavu. Už jsem to nevydržel a ucítil prudké pulzování v mém ocasu. Všimla si toho také a pevně se přitiskla do mého klína. Vzápětí z mého žaludu vytryskl další proud semene do jejích vnitřností.
Byl jsem tak unaven, že jsem padl vedle ní. Sperma mi ještě vytékalo z penisu na břicho, ale vůbec jsem to nevnímal a jen prudce oddechoval.
"Miláčku, takhle mne už dlouho nikdo nepřeříz... " slastně vzdychla a sklonila se k mému klínu.
Její jazyk kroužil po mém zvadlém ohonu a jeho špička něžně olizovala zbytky semene na žaludu.