eerotika

Thursday, July 12, 2007

Po chvíli protáhla nejprve jednu nohu a potom i druhou pod mým tělem.
Byl jsem tak na ní obkročmo a dobýval jsem se do její jeskyňky přes sevřená stehna.
Kupodivu to šlo dobře a já tak svým klackem dráždil navíc přímo jejího poštěváčka.
Byla teď naplno rozjetá a hlasitě sténala rozkoší.
Provokovalo mne to čím dál tím víc a já se rozjel jak dobře namazaný stroj.
Bušil jsem klackem do její mokré buchtičky a ona naopak narážela svým klínem na mé břicho.
"Chci tě líp vidět... " vyrazil jsem ze sebe a uvolnil se trochu z jejího sevření.
Pochopila a nadzvedla se mírně do mostu.
Podchytil jsem ji v kříži a v kleče pokračoval v tom bezuzdném mrdání.
Cítil jsem jak narážím na její dělohu, cítil jsem sevření její žíznivé pochvy.
Měla ruce volně položené kolem hlavy a oddala se rozkoši.
Stále mne volala a rozněcovala tím mé smysly k zbláznění.
Mrdali jsme už dlouhé minuty.
Díval jsem se na tu krásnou ženskou, které manžel nestačil a tak já se snažil čurákem proniknout co nejhlouběji.
Téměř nepřetržitě tekla a prostěradlo pod námi bylo úplně promočené.
Pocítil jsem, že i já už dojdu k vrcholu.
"Už budu... už budu stříkat... " volal jsem na ní.
"Dělej, napusť mne, naplň mi jí... " zasténala a prudce přirazila.
V ten okamžik vytryskla z mého ztopořeného klacku první dávka a za ní následovaly další a další.
Semeno vytékalo z její kundičky a míchalo se s jejím sekretem.
"A máš jí tvarohovou." vydechl jsem prudce a klesl na její krásné tělo.
Asi měla v sobě nějaké fluidum, protože sotva jsem se trochu vydýchal, měl jsem znovu chuť ji milovat.