eerotika

Tuesday, July 10, 2007

Panička k neumrdání

Stáli jsme proti sobě ve spoře osvětleném hotelovém pokoji a já sledoval její oblé křivky, které teď na mne čekaly.
Zadívala se mi do očí a potom jedním pohybem stáhla tričko přes hlavu.
Její kozy se mi předvedly v plné kráse a její temné bradavky vyzývaly k laskání.
Bleskově jsem ze sebe shodil šaty.
Ustoupila k široké posteli a rozepnula džíny, které jí spadly ke kotníkům.
Převrátil jsem ji na bílé prostěradlo a hbitě dokončil její svlékání. Touha z nás přímo čišela.
Začal jsem líbat její tělo a směřoval do jejího blonďatého nakrátko sestřiženého klína.
"Ne, nechci si hrát, pojď už ke mně... " šeptala.
Nechtěl jsem ji šoustat nasucho a zajel jsem prsty do její jeskyňky.
Byla horká a orgasmická šťáva rosila její stěny. Ta holka se snad udělá i bez mrdání, pomyslel jsem si a převrátil se na ní.
Poslušně roztáhla nohy a já vklouzl do její vlahé kundičky, která mne tak toužebně očekávala.
Začal jsem ji okamžitě protahovat svým utahovákem.
Sevřela mne kolem krku a její lýtka se zaklesla kolem mých beder.
"Mi... láč... ku, to je krás... nýý... " sténala pode mnou a z jejího lůna vytryskl proud do mého klína.
Nečekal jsem, že se udělá tak rychle, ale držela se mne jak klíště a tak jsem ho do ní rval ještě zběsileji.