eerotika

Thursday, July 26, 2007

Začal na sedadle téměř nadskakovat a dávka semene z jeho řemenu mi pronikala do úst.
Musela jsem sperma ihned polykat, jinak by mne snad zadusilo.
Když se do mne vyprázdil, pustil mi hlavu a věnoval se naplno řízení.
Zničeně jsem se od něho odtáhla až do koutku kabiny.
Mlčel a já tak měla čas na své černé myšlenky.
Co se mnou teď udělá ? Pustí mne ?
Náhle zabočil na jakousi polní cestu a zastavil na kraji lesa.
Potom se ke mně otočil a jeho ruka mne opět uchopila pevně do kleští.
"Tak děvenko, a teď si tady trochu pohrajeme... " řekl a táhl mne k sobě.
Snažila jsem se mu vzepřít a to ho zřejmě naštvalo.
Chytil mne za ruce a strhl mne zády k sobě. Potom už jsem cítila jak mi zápěstí omotává svým opaskem. Když mne svázal, rozepnul mi halenku a stáhl jí přes ramena dozadu.
Chvíli se kochal pohledem na mé zoufalství a pak zalovil rukou v mé podprsence.
Hrál si s mými ňadry a hnětl je svými prsty.
Když viděl, že jsem se v podstatě přestala bránit, rychlým pohybem mi rozepnul a strhl džíny i s kalhotkami až ke kotníkům.